Internetinės parduotuvės perku.royaldenta.lt taisyklės ir sąlygos
Burnos higienos priemonės
Taisyklės, pagal kurias sudaromos pardavimo sutartys per parduotuvę ir pateikiant svarbiausią informaciją apie Pardavėją, parduotuvę ir Vartotojo teises.
TURINYS
1 Apibrėžimai
2 Kontaktai
3 Techniniai reikalavimai
4 Apsipirkimas parduotuvėje
5 Mokėjimai
6 Užsakymų vykdymas
7 Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymas
8 Teisė atsisakyti sutarties
9 Išimtys iš teisės atsisakyti
10 Skundai
1 APIBRĖŽIMAI
Darbo dienos – dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus valstybines šventes.
Paskyra – atskira nemokama Parduotuvės funkcija (paslauga teikiama elektroniniu būdu), kurios dėka Pirkėjas gali susikurti savo individualią paskyrą Parduotuvėje.
Vartotojas – civiliniame kodekse apibrėžtas vartotojas.
Pirkėjas – bet kuris subjektas, perkantis Parduotuvėje.
Taisyklės ir sąlygos – šios taisyklės ir sąlygos.
Parduotuvė – internetinė parduotuvė perku.royaldenta.lt Burnos higienos priemonės, kurią valdo Pardavėjas UAB Limo Trading Company, Ievos Kalno g. 6-10, LT-93103 Neringa, PVM LT100001342215, Lietuva, įmonės kodas 133114845.
2 KONTAKTAI
Pašto adresas: Savanorių pr. 221, Kaunas, Lietuva
El. pašto adresas: info@royaldenta.com
Telefonas: +370 684 19 699
3 TECHNINIAI REIKALAVIMAI
Tinkamam Parduotuvės veikimui būtini:
Įrenginys su interneto prieiga.
Interneto naršyklė, palaikanti JavaScript ir slapukus.
Norint pateikti užsakymą Parduotuvėje, be pirmojoje pastraipoje nurodytų reikalavimų, būtina turėti aktyvią el. pašto paskyrą.
4 APSIPIRKIMAS PARDUOTUVĖJE
- Prekių kainos, pateiktos Parduotuvėje, yra galutinės prekių kainos, įskaitant PVM.
- Pardavėjas nurodo, kad bendra užsakymo kaina susideda iš prekių kainos ir, jei taikoma, prekių pristatymo išlaidų.
- Pasirinktos prekės pirkimui turi būti įdėtos į krepšelį Parduotuvėje.
- Tada Pirkėjas pasirenka iš galimų Parduotuvėje variantų: prekių pristatymo būdą ir užsakymo apmokėjimo būdą bei pateikia užsakymo vykdymui reikalingus duomenis.
- Užsakymas pateikiamas tuo metu, kai Pirkėjas patvirtina jo turinį ir sutinka su Taisyklėmis ir sąlygomis.
- Užsakymo pateikimas prilygsta pirkimo-pardavimo sutarties sudarymui tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.
- Pardavėjas suteiks Vartotojui pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo patvirtinimą ne vėliau kaip prekių pristatymo metu.
- Pirkėjas gali registruotis Parduotuvėje arba pirkti be registracijos (abiem atvejais klientas gauna Paskyrą, tačiau perkant be registracijos nėra generuojamas vartotojo vardas ir slaptažodis). Paskyra sukuriama užsakymų vykdymui – tai techninis reikalavimas, būtinas užsakymo tvarkymui ir vėlesnėms po pardavimo operacijoms (pvz., prekių grąžinimams/skundams).
5 MOKĖJIMAI
- Už pateiktą užsakymą galima sumokėti per mokėjimo platformą Paysera.
- Pardavėjas informuoja, kad dėl jų specifikos mokėjimas už užsakymą šiuo būdu galimas tik iškart po užsakymo pateikimo.
6 UŽSAKYMŲ VYKDYMAS
- Prekės pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
- Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes be defektų.
- Užsakymo vykdymo laikas nurodytas Parduotuvėje.
- Pardavėjas pradės vykdyti užsakymą po mokėjimo gavimo.
- Situacijose, kai per vieną užsakymą Pirkėjas įsigijo prekes su skirtingais vykdymo laikais, užsakymas bus vykdomas pagal ilgiau trunkančio krepšelio terminą.
- Parduotuvėje įsigytos prekės pristatomos per kurjerių tarnybą VENIPAK.
7 PIRKIMO IR PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
- Momentas, kai Pirkėkas įvykdo mokėjimą, laikomas sutarties sudarymo momentu.
- Kai Pirkėjas el.paštu gauna užsakymo patvirtinimą, laikoma, kad Pardavėjas užsakymą priėmė.
- Jei Pirkėjas nesumokėjo mokėtinų sumų, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas.
8 TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES
- Vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties, sudarytos su Pardavėju per Parduotuvę, laikydamasis § 8 Taisyklių, per 14 dienų be jokios priežasties nurodymo.
- Atsisakymo terminas pasibaigia po 14 dienų nuo dienos: kai Vartotojas įsigijo prekes arba kai trečiasis asmuo, nurodytas Vartotojo ir ne vežėjas, įsigijo prekes. Kai Vartotojas įsigijo paskutinę prekę arba kai trečiasis asmuo, nurodytas Vartotojo ir ne vežėjas, įsigijo paskutinę prekę, jei sutartis apima kelių prekių nuosavybės perdavimą, kurios pristatomos atskirai.
- Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, Vartotojas privalo informuoti Pardavėją apie savo sprendimą atsisakyti sutarties aiškiu pareiškimu (el. paštu info@royaldenta.com).
- Vartotojas gali naudoti Taisyklių pabaigoje pateiktą modelinę atsisakymo formą, tačiau tai nėra privaloma.
- Norint laikytis atsisakymo termino, pakanka, kad Vartotojas išsiųstų pranešimą apie Vartotojo teisės atsisakyti sutarties naudojimą iki atsisakymo laikotarpio pabaigos.
SUTARTIES ATSISAKYMAS
- Atsisakius šios sutarties, Pardavėjas grąžins visus iš Vartotojo gautus mokėjimus, įskaitant prekių pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, susidariusias dėl Vartotojo pasirinkto kito pristatymo būdo, kuris nėra pigiausias standartinis Pardavėjo siūlomas pristatymo būdas), be nepagrįsto delsimo ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai Pardavėjas buvo informuotas apie Vartotojo sprendimą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties.
- Pardavėjas atliks tokį grąžinimą naudodamas tą patį mokėjimo būdą, kuris buvo naudojamas pradiniam sandoriui, nebent Vartotojas aiškiai sutiko kitaip; bet kuriuo atveju Vartotojas nepatirs jokių mokesčių dėl tokio grąžinimo.
- Pardavėjas gali sulaikyti lėšų grąžinimą iki tol, kol gaus prekes atgal arba kol Vartotojas pateiks įrodymus, kad prekes išsiuntė atgal, priklausomai nuo to, kas įvyksta pirmiau.
- Pardavėjas prašo, kad prekės būtų grąžintos adresu: ROYAL DENTA, Savanorių pr. 221, LT-50182, Kaunas, Lietuva, nedelsiant ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai Vartotojas pranešė Pardavėjui apie atsisakymą nuo sutarties. Terminas laikomas įvykdytu, jei Vartotojas išsiunčia prekes iki 14 dienų laikotarpio pabaigos.
- Vartotojas padengia tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.
- Vartotojas atsako tik už prekės vertės sumažėjimą dėl netinkamo prekių naudojimo, išskyrus būtinas operacijas, kad būtų nustatyta prekių prigimtis, savybės ir veikimas.
- Jei dėl savo pobūdžio prekės negali būti grąžintos paprastu paštu, Vartotojas taip pat turės padengti tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas. Numatomas šių išlaidų dydis bus informuotas Pardavėjo prekių aprašyme Parduotuvėje arba užsakymo metu.
9 IŠIMTYS IŠ TEISĖS ATSISAKYTI
Teisė atsisakyti nuotolinės sutarties netaikoma Vartotojui, kai sutartis susijusi su:
- Preke, kuri nėra iš anksto pagaminta ir yra pagaminta pagal Vartotojo specifikacijas arba skirta patenkinti jo individualius poreikius.
- Prekėmis, kurios greitai genda arba turi trumpą galiojimo laiką.
- Prekėmis, kurios pristatomos užplombuotoje pakuotėje ir negali būti grąžintos dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo.
- Prekėmis, kurios dėl savo pobūdžio po pristatymo neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais.
- Teisė atsisakyti nuotolinės sutarties netaikoma subjektui, kuris nėra Vartotojas.
10 SKUNDAI
Jei prekės turi defektų, Pirkėjas gali pateikti skundą dėl defektų remdamasis Civiliniame kodekse reglamentuota garantija, jei garantija buvo suteikta. Naudodamasis garantija, Pirkėjas gali, vadovaudamasis Civilinio kodekso nuostatomis:
- Pateikti pareiškimą dėl kainos sumažinimo;
- Pateikti pareiškimą dėl sutarties atsisakymo esant esminiam defektui;
- Reikalauti prekės pakeitimo į prekę be defektų;
Skundai pagal garantiją turi būti pateikiami paštu arba elektroniniu paštu adresu, nurodytu 2 punkte. Jei skundo nagrinėjimui būtina pristatyti prekes Pardavėjui, Pirkėjas privalo jas pristatyti. Vartotojo atveju, prekių pristatymo išlaidas padengia Pardavėjas. Prekes reikia pristatyti į Skundų skyrių adresu: ROYAL DENTA, Savanorių pr. 221, LT-50182, Kaunas, Lietuva.
Jei prekėms suteikta papildoma garantija, informacija apie ją ir jos sąlygos pateikiamos prekių aprašyme Parduotuvėje. Skundai dėl Parduotuvės veikimo turėtų būti nukreipti į el. pašto adresą, nurodytą 2 punkte. Pardavėjas apsvarstys skundą per 14 dienų.
ALTERNATYVUS GINČŲ SPRENDIMAS IR SKUNDŲ PATEIKIMAS
Jei skundų nagrinėjimo procedūra neduoda Vartotojui tikėto rezultato, Vartotojas gali naudotis:
- Teritorinės prekybos inspekcijos kompetentingo inspektorato vykdoma mediacija, kuriai turi būti pateiktas prašymas dėl mediacijos. Paprastai procedūra yra nemokama.
- Kompetentingo teritorinio nuolatinio vartotojų teismo, veikiančio prie Valstybinės prekybos inspekcijos inspektorato, pagalba, kuriam turi būti pateiktas prašymas nagrinėti bylą draugiškame teisme. Paprastai procedūra yra nemokama.
- Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt
- Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų vartotojas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/